Disclaimer :

OUR MISSION
To offered you a Clean & Comfort Taxi to enjoy a Safe ride when you travel with us.

OUR VISSION
To be the best Budget Taxi service in Kuala Lumpur.

Thursday, 25 July 2013

Teksi 1 Malaysia ( TEKS1M )


Bile lah agaknya permohonan aku nak di terima ??

Bile pulak pemilihan seterusnya tu ?? adehhh ..

Ade kawan yang dapat 1 panggilan, ade juga yang dapat 2 panggilan  ...

Aku ?? hampeh ... " miss call " jer laa agaknya ... HeHee ...

So far, aku dengar 2 orang kawan dah di luluskan permohonan dan tengah tungggu mase jer kereta diaorg nak keluar ...

Alhamdulillah .... semoga diaorg akan lebih bersungguh2 untuk bekerja lepas nie. Ape yang aku tau, diaorg ni memang betol2 bawak teksi, so ... memang patut ler dapat permit nie. Jangan macam sebelum ni, orang yang tak bawak teksi dapat permit. Ade pulak dapat permit, tapi sewakan pada orang lain. Adehhh. Tekanan di buatnya bile dengar.

Aku amat berharap agar aku pon dapat permit ni suatu hari nanti. In Sha Allah .... semoga terbuka pintu hati pegawai2 SPAD untuk menerima permohonan aku nie.

No comments:

Post a Comment