Disclaimer :

OUR MISSION
To offered you a Clean & Comfort Taxi to enjoy a Safe ride when you travel with us.

OUR VISSION
To be the best Budget Taxi service in Kuala Lumpur.

Friday, 30 November 2012

Pelekat Baru Yang Perlu Ada Di Teksi

Salam,

Pada 12 Nov 2012, SPAD ( Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat ) telah keluarkan pekeliling untuk semua kenderaan awam untuk menampal pelekat aduan yang baru bagi menggantikan pelekat yang lama.

Kalau dulu, no aduan hanya di letakkan di belakang kenderaan, sekarang dengan dalaman skali kena tampal. Adoiii ...

Padahal memang dah ada no aduan kat dalam teksi, di bahagian tempat duduk belakang di lekatkan di cermin. Sekarang nak tambah lagi. HeHe ...

Ape kate, cadangan aku ler ... bile nak keluarkan teksi, color code teksi terus kena ade no aduan besar2 .. pastu spray skali terus. Baru puas hati. Keh Keh Keh ....

Nampak sangat ler pemandu teksi ni bermasalah, sampai nak kena letak no aduan banyak2 kat luar dalam keta supaya orang boleh buat aduan / SPAD keje relex sekarang ni sebab takde aduan ... so, dengan buat promosi camnie .. leh ler dapat tambahkan keje sket. HeHe.

Tapi kompeni pon hampeh gak, bile SPAD dah keluarkan pekeliling ... sampaikan ler kat pemandu ... ni tidak, hampeh kiteorg taktau ape.

Kat bawah ni contoh pelekat yang korang kena ade.



No comments:

Post a Comment