Disclaimer :

OUR MISSION
To offered you a Clean & Comfort Taxi to enjoy a Safe ride when you travel with us.

OUR VISSION
To be the best Budget Taxi service in Kuala Lumpur.

Wednesday, 10 October 2012

7 Agensi Melakukan Penguatkuasaan Bersama

Salam,

Berita hari ni memang mengejutkan aku .. 7 agensi nak buat sekatan jalan bersama. Hehe, brape banyak agaknya anggota yang akan di letakkan mase sekatan jalan tuh nanti ekk ??

Mesti ramai giler, tapi aku nampak sekatan jalan kali ni macam lebih kepada pengangkutan awam. Huhuu .... Asyik2 pengangkutan awam, jahat sangat ke kiteorg ni ?? sampai nak kena 7 agensi skali datang untuk buat sekatan jalan. Keh3.

Bile pemandu teksi buat salah, bagai nak giler pihak media war2 kan dalam tv & surat khabar. Tapi biler pemandu teksi kena bunuh baru2 ni, artikel kecik jerk. Bile pemandu teksi kena tipu dengan kedai tayar, langsung takde berita atau tindakkan. Bile pemandu teksi tukar voucher pada cash ... bagai nak giler media pong pang sane sini.

Aku tak kesah ler berape banyak sekali pun agensi nak terlibat, tapi jalankan ler tanggungjawab anda sebaiknya. Jangan korang buat sekatan jalan pada tempat yang tak sepatutnya sehingga menimbulkan kesesakkan yang melampau sudah ler. Hehehe

Keratan Berita Dari MStar Online :


No comments:

Post a Comment