Disclaimer :

OUR MISSION
To offered you a Clean & Comfort Taxi to enjoy a Safe ride when you travel with us.

OUR VISSION
To be the best Budget Taxi service in Kuala Lumpur.

Saturday, 6 October 2012

63,558 Kenderaan Masuk Perangkap AES

Salam,

Perghh ... Lebih 60 ribu kebderaan masuk perangkap AES sejak 23 September 2012 bile sistem ni mula di kuatkuasakan. 

Giler kentang siot, siapa lah yang bernasib baik sangat tuh ... adekah kite tergolong dalam jumlah yang tertera tuh ?? Keh3, koyak rabak ler poket korang lepas nie. Haha.

Contoh gambar camera AES ade kat bawah, besar gak camera tuh ... takde ler terserok, Hehe. Kalau dah nampak, ape lagi ... pecut ler laju2 lagi. Huhuuuu

Sekarang pihak JPJ tengah semak semula kesalahan2 yang telah di rakam sebelum menghantar "surat cinta" pada korang semua yang bernasib baik. So, banyak2 ler kite berdoa agar kite tak tergolong dalam angka yang tertera.

Berita penuh dari KOSMO Online :



No comments:

Post a Comment