Disclaimer :

OUR MISSION
To offered you a Clean & Comfort Taxi to enjoy a Safe ride when you travel with us.

OUR VISSION
To be the best Budget Taxi service in Kuala Lumpur.

Friday, 21 September 2012

Perlaksanaan AES Secara Berperingkat

Salam,

Hari ni portal rasmi JPJ telah mengeluarkan kenyataan yang mana mereka akan memulakan penggunaan AES di 14 tempat yang telah di kenal pasti sebagai "blackspot". Senarai lokasi yang untuk Fasa 1 ni telah di keluarkan untuk orang ramai bersiap sedia. Hehe ...

AES Fasa 1 - Download PDF

Aku harap dengan senarai ni dapat membantu pemandu untuk lebih berhati hati. 

Tapi, bagi firasat aku dan pendapat aku ler, aku rase korang semua mungkin berminat nak bace ... tapi korang boleh faham / ingat ke setiap lokasi yang telah di paparkan ??? Itu baru 14 tempat dan ianya di jangka akan pasang di lebih 500 tempat seluruh semenanjung. Keh3.

Walau ape pun laa ... aku ucapkan selamat ler untuk semua agar kite akan lebih ber hati2. JPJ pakai AES, PDRM buat speed trap, Majlis Pembandaran pun sekarang dah boleh saman traffik. Setiap jabatan sekarang berlumba2 nak buat duet. Keh3. Ape ade hal ... pemandu kat Malaysia ni semua kaya raya, kalau tak ... takkan ler boleh beli kereta ... btol tak ?? Hehe.

AES Camera




No comments:

Post a Comment