Disclaimer :

OUR MISSION
To offered you a Clean & Comfort Taxi to enjoy a Safe ride when you travel with us.

OUR VISSION
To be the best Budget Taxi service in Kuala Lumpur.

Wednesday, 26 September 2012

Pejabat Setelit SPAD Mula Beroperasi Di UTC Kuala Lumpur

Salam,

Aku cuma nak berkongsi dengan korang semua yang SPAD telah membuka cawangan di UTC Kuala Lumpur. Korang mesti tertanya tanya, kat mane pulak banggunan UTC nie ?? aku mule2 pun tak tahu ... tapi bile dah search .. di bawah ni ler jawapannya.....


Terkejut jap aku ... rupe2nye Pudu Sentral telah bertukar name lagi. Keh3. Ade aku kesah ??? Haha, janji aku dah tau  ... yang lain2 aku tak pedulik, takut nanti tetiba dapat penumpang kate nak pegi UTC Kuala Lumpur ... kena pulak aku tak tau ... masalah besar tuh. Keh3.

So, berbalik kepada cerita tentang cawangan SPAD, alhamdulillah ler kalau dia dah bukak cawangan di KL yang mane pemandu semua bole renew kad pemandu kat sane, senang sikit kalau nak bandingkan kena ke Putrajaya, jauh tuh. Tapi kan .... kalau dah semua pemandu pegi sane, tak ke sesak UTC KL tuh .... Kah3. So, akhirnya aku akan ke Putrajaya juga, Hehehe.

Anyway, ianya bukan untuk pemandu teksi sahaja ... ape sahaja yang berkaitan dengan SPAD boleh di lakukan di sane, termasuk orang awam yang nak buat aduan.

Aku harap info ni dapat membantu anda semua baik pemandu teksi / penumpang. Kalau korang nak info lebih boleh klik di SINI

1 comment:

  1. Assalamualaikum..maaf saya lari tajuk..saya bukan pemandu teksi atau kereta sewa..pakcik saya dari kelantan minta saya cari alat ganti untuk kereta sewa..buka teksi..dia suruh saya cari cap yang kat atas bumbung model baru..mana sy nak dapatkan kedai jual alatan teksi atau kereta sewa area selangor dan k.l..tolong bantu saya..bagi nama tempat jual alatan tersebut..terima kasih semua..selamat berbuka..

    ReplyDelete